30.11.2018
Z dniem dzisiejszym kończy się okres realizacji projektu “MŁODOŚĆ-AKTYWNOŚĆ”.
Bardzo dziękujemy wszystkim Uczestnikom/czkom za udział w projekcie. 🙂 Dziękujemy wszystkim za współpracę 🙂 Cieszymy się, że mogliśmy pomóc tak wielu osobom. Życzymy wszystkim Uczestnikom/czkom wielu sukcesów. Powodzenia 🙂
18.09.2018
Harmonogram ostatnich spotkań z pośrednikiem pracy
21.09.2018
UP 52 w godz. 16.30-18.30
22.09.2018
UP 50 w godz. 8.00-10.00
UP 54 w godz. 10.00-12.00
UP 55 w godz. 12.00-14.00
UP 49 w godz. 14.00-16.00
24.09.2018
UP 44 w godz. 17.00-19.00
UP 56 w godz. 17.00-19.00
28.08.2018
Harmonogram spotkań z pośrednikiem pracy
29.08.2018
UP 52 w godz. 8.00-10.00
UP 55 w godz. 10.00-12.00
UP 54 w godz. 12.00-14.00
UP 49 w godz. 16.30-18.30
30.08.2018
UP 50 w godz. 17.30-19.30
UP 46 w godz. 7.20-9.20
31.08.2018
UP 53 w godz. 8.00-10.00
UP 56 w godz. 10.00-12.00
Zajęcia będą się odbywały przy ul. Hetmańskiej 4/5 w Rzeszowie.
22.08.2018
23.08.2018 roku przy ul. Hetmańskiej 4/5 w Rzeszowie zostaną przeprowadzone zajęcia z pośrednictwa pracy dla następujących Uczestników/czek Projektu:
UP 44 w godz. 8.00-10.00
UP 47 w godz. 17.30.-19.30
21.08.2018
22.08.2018 roku o godzinie 17.00 przy ul. Kurpiowskiej 2 w Rzeszowie zostanie przeprowadzony egzamin “Pracownik biurowy” dla następujących Uczestników/czek Projektu: UP 44, UP 49, UP 50, UP 52, UP 53, UP 54, UP 55 i UP 56.
22.08.2018 roku zostaną przeprowadzone zajęcia z pośrednictwa pracy dla UP 48 w godz. 16.30-18.30 przy ul. Hetmańskiej 4/5 w Rzeszowie.
16.07.2018
Szanowni Państwo,
Informujemy, iż okres realizacji projektu “MŁODOŚĆ-AKTYWNOŚĆ” został przedłużony do 30.11.2018 roku.
09.07.2018
Harmonogram kolejnych zajęć z pośrednictwa pracy
10.08.2018
UP 2 w godz. 17.00-19.00
11.08.2018
UP 21 w godz. 9.00-11.00
UP 45 w godz. 11.00-13.00
Miejsce zajęć: ul. Hetmańska 4/5 w Rzeszowie.
06.08.2018
Szkolenie zawodowe Pracownik biurowy dla ostatniej grupy (tj. UP 44, UP 49, UP 50, UP 52, UP 53, UP 54, UP 55 i UP 56) odbędzie się w dniach:
08.08.2018 w godz. 9.00-16.30
09.08.2018 w godz. 9.00-16.30
10.08.2018 w godz. 9.00-16.30
16.08.2018 w godz. 9.00-16.30
17.08.2018 w godz. 9.00-16.30
20.08.2018 w godz. 9.00-16.30
21.08.2018 w godz. 9.00-16.30
22.08.2018 w godz. 9.00-16.30
przy ul. Kurpiowskiej 2 w Rzeszowie.
31.07.2018
Harmonogram zajęć z pośrednictwa pracy
01.08.2018
UP 49 w godzinach 9.30-11.30
UP 50 w godz. 14.00-16.00
UP 52 w godz. 7.30-9.30
UP 54 w godz. 16.15-18.15
UP 55 w godz. 12.00-14.00
UP 46 w godz. 7.20.-9.20
07.08.2018
UP 53 w godz. 08.00-10.00
UP 56 w godz. 10.00-12.00
Zajęcia odbędą się przy ul. Hetmańskiej 4/5 w Rzeszowie.
27.07.2018
Warsztaty efektywnego poruszania się po rynku pracy dla następujących Uczestników/czek Projektu: UP 49, UP 50, UP 51, UP 52, UP 53, UP 54, UP 55, UP 56 odbędą się w dniach 30-31.07.2018 roku w godz. 8.00-16.30 przy ul. Hetmańskiej 4/5 w Rzeszowie.
13.07.2018
Szanowni Państwo informujemy, iż 13.07.2018 roku rekrutacja do projektu “MŁODOŚĆ-AKTYWNOŚĆ” została zamknięta.
13.07.2018
Harmonogram zajęć z doradcą zawodowym dla ostatniej grupy
16.07.2018
10.00-12.00 UP 49
17.07.2018
8.00-10.00 UP 52
10.00-12.00 UP 51
18.07.2018
8.00-10.00 UP 53
10.00-12.00 UP 55
12.00-14.00 UP 50
19.07.2018
11.00-13.00 UP 56
23.07.2018
8.00-10.00 UP 53
24.07.2018
8.00-10.00 UP 54
10.00-12.00 UP 55
12.00-14.00 UP 50
14.00-16.00 UP 51
25.07.2018
8.00-10.00 UP 52
10.00-12.00 UP 49
12.00-14.00 UP 56
14.00-16.00 UP 54
26.07.2018
8.00-10.00 UP 54
10.00-12.00 UP 55
12.00-14.00 UP 50
14.00-16.00 UP 51
27.07.2018
8.00-10.00 UP 52
10.00-12.00 UP 49
12.00-14.00 UP 56
14.00-16.00 UP 53
Zajęcia z pośrednictwa pracy
18.07.2018 w godz. 17.30-19.30 UP 47
19.07.2018 w godz. 16.30.-18.30 UP 48
Miejsce zajęć: ul. Hetmańska 4/5 w Rzeszowie.
12.07.2018
Harmonogram zajęć z pośrednictwa pracy.
13.07.2018
UP 18 w godz. 7.20.-9.20.
16.07.2018
UP 15 w godz. 7.20.-9.20.
UP 23 w godz. 16.30-18.30
17.07.2018
UP 26 w godz. 18.00-20.00
19.07.2018
UP 24 w godz. 8.00-.10.00
23.07.2018
UP 14 w godz. 17.30-19.30
UP 19 w godz. 15.30-17.30
Zajęcia odbędą się przy ul. Hetmańskiej 4/5 w Rzeszowie.
Dla Uczestników/czek z Przemyśla zajęcia z pośrednictwa pracy odbędą się w dniach:
21.07.2018
UP 30 w godz. 10.00-12.00
26.07.2018
UP 28 w godz. 17.00-19.00
UP 31 w godz. 18.00-20.00
UP 33 w godz. 19.00-21.00
UP 43 w godz. 16.00-18.00
25.07.2018
UP 42 w godz. 17.00-19.00
UP 29 w godz. 16.00-18.00
UP 32 w godz. 18.00-20.00
Zajęcia odbędą się przy ul. Księdza Piotra Skargi 7/1 w Przemyślu
06.07.2018
09.07.2018 roku (poniedziałek) o godzinie 16.00 przy ul. Kurpiowskiej 2 w Rzeszowie odbędzie się egzamin PRACOWNIK USŁUG KOSMETYCZNYCH dla następujących Uczestników/czek Projektu: UP 15, UP 18, UP 24, UP 27, UP 46 i UP 47.
29.06.2018
W dniu 02.07.2018 roku o godz. 13.30 przy ul. Wilsona 12 w Przemyślu zostanie przeprowadzony egzamin Pracownik obsługi biurowej dla Uczestników/czek Projektu: UP34, UP36, UP37, UP38, UP39, UP40 i UP41.
Harmonogram kolejnych zajęć z pośrednictwa pracy
02.07.2018
UP 44 w godz. 8.00-10.00
UP 2 w godz. 17.00-19.00
UP 3 w godz. 15.30-17.30
03.07.2018
UP 5 w godz. 17.15.-19.15
UP 6 w godz. 18.00-20.00
04.07.2018
UP 7 w godz. 17.00-19.00
UP 10 w godz. 16.15.-18.15
05.07.2018
UP 8 w godz. 17.30-19.30
06.07.2018
UP 9 w godz. 16.00-18.00
UP 12 w godz. 18.00-20.00
UP 27 w godz. 08.00-10.00
07.07.2018
UP 17 w godz. 9.00-11.00
UP 20 w godz. 11.00-13.00
UP 21 w godz. 13.00-15.00
UP 45 w godz. 15.00-17.00
09.07.2018
UP 25 w godz. 08.00-10.00
Zajęcia odbędą się przy ul. Hetmańskiej 4/5 w Rzeszowie.
26.06.2018
27.06.2018 roku (środa) przy ul. Hetmańskiej 4/5 w Rzeszowie odbędą się indywidualne zajęcia z pośrednictwa pracy dla UP 1 w godz. 16.00-18.00
22.06.2018
25.06.2018 roku o godzinie 16.45 przy ul. Kurpiowskiej 2 w Rzeszowie zostanie przeprowadzony egzamin TECHNIKI SPRZEDAŻY dla następujących Uczestników/czek Projektu: UP 12, UP 14, UP 19, UP 45 i UP 48.
21.06.2018
22.06.2018 (piątek) przy ul. Hetmańskiej 4/5 w Rzeszowie odbędą się zajęcia z pośrednictwa pracy dla następujących Uczestników/czek Projektu:
UP 45 w godz. 8.30-10.30
UP 26 w godz. 10.00-12.00
UP 19 w godz. 12.00-14.00
UP 14 w godz. 14.00-16.00
19.06.2018
Dnia 20.06.2018 r. (środa) odbędą się zajęcia z pośrednictwa pracy w następującym porządku:
UP 12 w godz. 8.00-10.00
UP 46 w godz. 10.00-12.00
UP 48 w godz. 12.00-14.00
UP 15 w godz. 14.00-16.00
Natomiast 21.06.2018 r. (czwartek) zajęcia z pośrednictwa pracy odbędą się dla:
UP 9 w godz. 16.00-18.00
Miejsce zajęć: ul. Hetmańska 4/5 w Rzeszowie.
18.06.2018
14.06.2018
Dnia 15.06.2018 roku (piątek) odbędą się zajęcia z pośrednikiem pracy dla:
UP 10 w godz. 10.00-12.00
UP 23 w godz. 12.00-14.00
Natomiast 16.06.2018 roku (sobota) zajęcia z pośrednikiem pracy
UP 17 w godz. 9.00-11.00
Miejsce zajęć: ul. Hetmańska 4/5 w Rzeszowie.
13.06.2018
14.06.2018 roku przy ul. Hetmańskiej 4/5 w Rzeszowie odbędą się zajęcia z pośrednictwa pracy dla następujących Uczestników/czek Projektu:
UP 8 w godz. 8.30.-10.30
UP 24 w godz. 10.30-12.30
UP 18 w godz. 10.00-12.00
UP 47 w godz. 12.00-14.00
UP 27 w godz. 14.00-16.00
11.06.2018
14.06.2018 roku o godz. 16.00 przy ul. Kurpiowskiej 2 w Rzeszowie zostanie przeprowadzony egzamin PRACOWNIK BIUROWY dla następujących Uczestników/czek Projektu:
UP 1, UP 2, UP 3, UP 4, UP 5, UP 6, UP 7, UP 8, UP 9, UP 10, UP 17, UP 20, UP 21, UP 23, UP 25 i UP 26.
Harmonogram kolejnych zajęć z pośrednictwa pracy
12.06.2018 w godz. 8.30-10.30 – UP 6
12.06.2018 w godz. 10.30-12.30 – UP 20
12.06.2018 w godz. 12.30-14.30 – UP 7
12.06.2018 w godz. 10.00-12.00 – UP 25
12.06.2018 w godz. 12.00-14.00 – UP 3
12.06.2018 w godz. 14.00-16.00 –UP 5
Zajęcia dla ww. Uczestników/czek Projektu będą się odbywały przy ul. Hetmańskiej 4/5 w Rzeszowie.
W dniu 13.06.2018 roku w siedzibie Przemyskiej Agencji Rozwoju Regionalnego przy ul. Księdza Piotra Skargi 7/1 w Przemyślu zostaną przeprowadzone zajęcia z pośrednictwa pracy wg następującego porządku:
UP 30 w godz. 8.00-10.00
UP 28 w godz. 8.00-10.00
UP 43 w godz. 10.00-12.00
UP 29 w godz. 10.00-12.00
UP 42 w godz. 12.00-14.00
UP 31 w godz. 12.00-14.00
UP 33 w godz. 14.00-16.00
UP 32 w godz. 14.00-16.00
08.06.2018
12.06.2018 roku o godzinie 16.45 przy ul. Adama Asnyka 4 w Przemyślu zostanie przeprowadzony egzamin PRACOWNIK BIUROWY dla następujących Uczestników/czek Projektu: UP 28, UP 29, UP 30, UP 31, UP 32, UP 33, UP 42 i UP 43.
05.06.2018
Warsztaty efektywnego poruszania się po rynku pracy dla następujących Uczestników/czek Projektu: UP 24, UP 27, UP 22, UP 44, UP 45, UP 46, UP 48, UP 47 odbędą się w dniach 7 i 8 czerwca w godz. 8.00-16.30 przy ul. Hetmańskiej 4/5 w Rzeszowie.
Szkolenie zawodowe Pracownik usług kosmetycznych dla Uczestników/czek Projektu: UP 15, UP 18, UP 24, UP 27, UP 46, UP 47 będzie się odbywało w dniach:
11.06.2018
12.06.2018
16.06.2018
18.06.2018
19.06.2018
23.06.2018
25.06.2018
26.06.2018
w godz. 9.00-16.30 przy ul. Krzyżanowskiego 6G w Rzeszowie.
Szkolenie zawodowe Techniki sprzedaży z obsługą kasy fiskalnej dla Uczestników/czek Projektu: UP 12, UP 14, UP 19, UP 22, UP 45, UP 48 będzie się odbywało w dniach:
11.06.2018
12.06.2018
14.06.2018
15.06.2018
18.06.2018
19.06.2018
21.06.2018
25.06.2018
w godz. 9.00-16.30 przy ul. Kurpiowskiej 2 w Rzeszowie.
30.05.2018
Harmonogram szkolenia zawodowego Pracownik biurowy z elementami sprzedaży dla następujących Uczestników/czek Projektu: UP 34, UP 35, UP 36, UP 37, UP 38, UP 39, UP 40, UP 41.
01.06.2018
04.06.2018
05.06.2018
12.06.2018
15.06.2018
19.06.2018
22.06.2018
26.06.2018
29.06.2018
Szkolenie będzie się odbywało przy ul. Wilsona 12 w Przemyślu w godzinach 8.00-14.45.
Harmonogram zajęć z pośrednikiem pracy:
UP 34
02.06.2018 w godz. 8.00-10.00
07.07.2018 w godz. 10.00-12.00
04.08.2018 w godz. 8.00-10.00
UP 35
02.06.2018 w godz. 10.00-12.00
07.07.2018 w godz. 12.00-14.00
04.08.2018 w godz. 10.00-12.00
UP 36
02.06.2018 w godz. 12.00-14.00
07.07.2018 w godz. 14.00-16.00
04.08.2018 w godz. 12.00-14.00
UP 37
02.06.2018 w godz. 14.00-16.00
07.07.2018 w godz. 16.00-18.00
04.08.2018 w godz. 14.00-16.00
UP 38
02.06.2018 w godz. 16.00-18.00
07.07.2018 w godz. 18.00-20.00
04.08.2018 w godz. 16.00-18.00
UP 39
02.06.2018 w godz. 18.00-20.00
07.07.2018 w godz. 8.00-10.00
04.08.2018 w godz. 18.00-20.00
UP 40
04.06.2018 w godz. 15.00-17.00
09.07.2018 w godz. 15.00-17.00
06.08.2018 w godz. 15.00-17.00
UP 41
04.06.2018 w godz. 17.00-19.00
09.07.2018 w godz. 17.00-19.00
06.08.2018 w godz. 17.00-19.00
Zajęcia z pośrednikiem pracy dla ww. Uczestnków/czek będą się odbywały przy ul. Wilsona 12 w Przemyślu.
29.05.2018
Kolejne zajęcia z doradztwa zawodowego:
30.05.2018 – godz. 14:00-16:00 – UP 44 – II spotkanie
04.06.2018 – godz. 8:00-10:00 – UP 44 – III spotkanie
godz. 10:00-12:00 – UP 47 – II spotkanie
05.06.2018 – godz. 8:00-10:00 – UP 47 – III spotkanie
godz. 10:00-12:00 – UP 46 – II spotkanie
06.06.2018 – godz. 8:00-10:00 – UP 46 – III spotkanie
Zajęcia odbędą się przy ul. Hetmańskiej 4/5 w Rzeszowie.
27.05.2018
28 maja 2018 roku odbędą się zajęcia z doradcą zawodowym dla UP 47 w godzinach: 8.00-10.00. Zajęcia odbędą się przy ul. Hetmańskiej 4/5 w Rzeszowie.
24.05.2018
Zajęcia z pośrednictwa pracy w Przemyślu w piątek 25.05.2018 r. w siedzibie Przemyskiej Agencji Rozwoju Regionalnego przy ul. Księdza Piotra Skargi 7/1 w Przemyślu odbędą się dla następujących Uczestników/czek w podanych godzinach:
UP 32 – godz. 8.00-10.00
UP 28 – godz. 8.00-10.00
UP 31 – godz. 10.00-12.00
UP 30 – godz. 10.00-12.00
UP 42 – godz. 12.00-14.00
UP 29 – godz. 12.00-14.00
UP 33 – godz. 14:00-16:00
UP 43 – godz. 14:00-16:00
Natomiast zajęcia ze szkolenia zawodowego “Pracownik biurowy z elementami obsługi klienta i sprzedaży” dla powyższych Uczestników/czek odbędą się w następujących dniach:
28.05.2018
29.05.2018
30.05.2018
04.06.2018
05.06.2018
06.06.2018
07.06.2018
12.06.2018
Zajęcia będą odbywać się w godzinach 9:00-16:30 w siedzibie firmy Zeto Przemyśl przy ul. Adama Asnyka 4 w Przemyślu.
21.05.2018
Spotkanie z doradcą zawodowym dla nowych Uczestników/czek Projektu:
czwartek 24.05.2018
UP 48 – godz. 10:00-12:00 – I spotkanie
UP 45 – godz. 12:00-14:00 – I spotkanie
poniedziałek 28.05.2018
UP 48 – godz. 10:00-12:00 – II spotkanie
UP 45 – godz. 12:00-14:00 – II spotkanie
UP 44 – godz. 14:00-16:00 – I spotkanie
środa 30.05.2018
UP 48 – godz. 10:00-12:00 – III spotkanie
UP 45 – godz. 12:00-14:00 – III spotkanie
Zajęcia będą odbywać się przy ul. Hetmańskiej 4/5 w Rzeszowie.
Spotkania z pośrednictwa pracy w Rzeszowie:
środa 23.05.2018
UP 19 – godz. 8:00-10:00
UP 24 – godz. 10:00-12:00
UP 18 – godz. 12:00-14:00
czwartek 24.05.2018
UP 1 – godz. 8:00-10:00
UP 17 – godz. 10:00-12:00
UP 4 – godz. 12:00-14:00
poniedziałek 28.05.2018
UP 27 – godz. 8:00-10:00
UP 12 – godz. 10:00-12:00
UP 8 – godz. 12:00-14:00
wtorek 29.05.2018
UP 23 – godz. 8:00-10:00
UP 10 – godz. 10:00-12:00
UP 20 – godz. 10:00-12:00
UP 9 – godz. 12:00-14:00
UP 25 – godz. 12:00-14:00
UP 26 – godz. 14:00-16:00
środa 30.05.2018
UP 7 w godz. 8:00-10:00
piątek 01.06.2018
UP 2 w godz. 16:40-18:40
poniedziałek 04.06.2018
UP 21 w godz. 17:00-19:00
Zajęcia będą odbywać się przy ul. Hetmańskiej 4/5 w Rzeszowie.
18.05.2018
Już w poniedziałek 21.05.2018 roku rozpoczynają się pierwsze zajęcia z pośrednikiem pracy 🙂
Poniżej harmonogram spotkań.
21.05.2018 roku zajęcia mają następujący Uczestnicy/czki Projektu:
UP 22 w godz. 8.00-10.00
UP 14 w godz. 10.00-12.00
UP 16 w godz. 12.00-14.00
UP 15 w godz. 14.00-16.00
Natomiast 22.05.2018 roku zajęcia rozpoczynają Uczestnicy/czki Projektu:
UP 6 w godz. 8.00-10.00
UP 3 w godz. 10.00-12.00
UP 5 w godz. 14.00-16.00
Zajęcia będą się odbywały przy ul. Hetmańskiej 4/5 w Rzeszowie.
O pierwszych zajęciach z pośrednikiem pracy kolejnych Uczestników/czek Projektu będziemy informować w przyszłym tygodniu.
15.05.2018
Warsztaty efektywnego poruszania się po rynku pracy dla czwartej grupy (UP 34, UP 35, UP 36, UP 37, UP 38, UP 39, UP 40, UP 41) odbędą się w dniach 19 i 26 maja 2018 roku w godzinach 8.00-16.30 w siedzibie Zakładu Doskonalenia Zawodowego w Przemyślu przy ul. Wilsona 12.
14.05.2018
Dnia 14.05.2018 r. Zespół Projektu wyjątkowo będzie dostępny pod numerem 502 279 045. Od 15.05.2018 r. wraca normalnie nr 515 561 282.
11.05.2018
Harmonogram całego szkolenia zawodowego PRACOWNIK BIUROWY dla I grupy (UP 1, UP 3, UP 4, UP 5, UP 6, UP 7, UP 8, UP 17):
09.05.2018
10.05.2018
15.05.2018
17.05.2018
21.05.2018
23.05.2018
25.05.2018
29.05.2018
Harmonogram całego szkolenia zawodowego PRACOWNIK BIUROWY dla II grupy (UP 2, UP 9, UP 10, UP 13, UP 20, UP 21, UP 23, UP 25, UP 26):
11.05.2018
14.05.2018
16.05.2018
18.05.2018
22.05.2018
24.05.2018
28.05.2018
30.05.2018
Miejsce i godziny szkolenia pozostają bez zmian (ul. Kurpiowska 2, 35-620 Rzeszów, godziny 9.00 – 16.30).
07.05.2018
Pierwsza grupa (UP 1, UP 3, UP 4, UP 5, UP 6, UP 7, UP 8, UP 17) 09.05.2018 roku rozpoczyna szkolenia zawodowe “Pracownik biurowy”, które będą odbywały się przy ul. Kurpiowskiej 2, 35-620 Rzeszów w godzinach 9.00 – 16.30. Drugie zajęcia odbędą się 10.05.2018 roku.
Natomiast druga grupa (UP 2, UP 9, UP 10, UP 13, UP 20, UP 21, UP 23, UP 25, UP 26) rozpocznie szkolenie zawodowe “Pracownik biurowy” 11.05.2018 roku. Szkolenia będą się odbywały również przy ul. Kurpiowskiej 2, 35-620 Rzeszów w godzinach 9.00 – 16.30.
Harmonogram kolejnych zajęć zostanie opublikowany w najbliższych dniach.
04.05.2018
Kolejne spotkania z doradcą i warsztaty:
poniedziałek 07.05.2018
8:00-10:00 – UP23 – III spotkanie
wtorek 15.05.2018
10:00-12:00 – UP27 – III spotkanie
“Warsztaty efektywnego poruszania się po rynku pracy” dla 3-ciej grupy. Warsztaty będą trwały 2 dni: pierwszy dzień – wtorek 08.05. od 7:30 do 16:00, drugi dzień – środa 09.05., też od 7:30 do 16:00 (w trakcie zajęć Uczestnicy/czki mają zapewnione przerwy kawowe oraz dwudaniowy obiad).
Osoby, które będą miały zajęcia w tym terminie: UP9, UP12, UP13, UP18, UP20, UP21, UP23, UP25, UP26.
Warsztaty, podobnie jak doradztwo zawodowe będą odbywały się na ul. Hetmańskiej 4/5 w Rzeszowie.
27.04.2018
Harmonogram spotkań z doradcą zawodowym dla kolejnych Uczestników/czek:
Nr UP |
1 spotkanie |
2 spotkanie |
3 spotkanie |
UP34 |
08.05.2018 18.00-20.00 |
12.05.2018 10.00-12.00 |
14.05.2018 16.00-18.00 |
UP35 |
09.05.2018 14.00-16.00 |
12.05.2018 12.00-14.00 |
14.05.2018 18.00-20.00 |
UP36 |
09.05.2018 16.00-18.00 |
10.05.2018 16.00-18.00 |
11.05.2018 16.00-18.00 |
UP37 |
09.05.2018 18.00-20.00 |
12.05.2018 16.00-18.00 |
15.05.2018 16.00-18.00 |
UP38 |
10.05.2018 14.00-16.00 |
11.05.2018 14.00-16.00 |
15.05.2018 18.00-20.00 |
UP39 |
12.05.2018 14.00-16.00 |
15.05.2018 14.00-16.00 |
16.05.2018 14.00-16.00 |
UP40 |
10.05.2018 18.00-20.00 |
11.05.2018 18.00-20.00 |
16.05.2018 16.00-18.00 |
UP41 |
12.05.2018 8.00-10.00 |
14.05.2018 14.00-16.00 |
16.05.2018 18.00-20.00 |
Zajęcia dla powyższych Uczestników/czek będą odbywać się w siedzibie Zakładu Doskonalenia Zawodowego w Przemyślu przy ul. Wilsona 12.
26.04.2018
Witamy kolejnych Uczestników i Uczestniczki!
Dla poniższych Uczestników/czek spotkania z doradcą zawodowym odbędą się w siedzibie Przemyskiej Agencji Rozwoju Regionalnego przy ul. Księdza Piotra Skargi 7/1 w Przemyślu w następujących dniach: 10, 11 i 14 maja 2018 o stałych godzinach każdego dnia:
UP 28 – godz. 8.00-10.00
UP 29 – godz. 8.00-10.00
UP 30 – godz. 10.00-12.00
UP 31 – godz. 10.00-12.00
UP 32 – godz. 12.00-14.00
UP 33 – godz. 12.00-14.00
UP 42 – godz. 14:00-16:00
UP 43 będzie miał zajęcia z doradcą zawodowym dnia 11.05.2018 w godz. 14:00-16:00, 12.05.2018 w godz. 8:00-10:00 i 14.05.2018 w godz. 14:00-16:00.
Natomiast “Warsztaty efektywnego poruszania się po rynku pracy” dla ww. Uczestników/czek odbędą się w dniach 15 i 16 maja 2018 roku w godzinach 8.00-16.30 również w Przemyskiej Agencji Rozwoju Regionalnego przy ul. Księdza Piotra Skargi 7/1 w Przemyślu.
25.04.2018
“Warsztaty efektywnego poruszania się po rynku pracy” dla 2-iej grupy. Warsztaty będą trwały 2 dni: pierwszy dzień – piątek 27.04. od 7:30 do 16:00, drugi dzień – poniedziałek 30.04., też od 7:30 do 16:00 (w trakcie zajęć Uczestnicy/czki mają zapewnione przerwy kawowe oraz dwudaniowy obiad).
Osoby, które będą miały zajęcia w tym terminie: UP8, UP11, UP14, UP15, UP16, UP17, UP19.
Warsztaty, podobnie jak doradztwo zawodowe będą odbywały się na ul. Hetmańskiej 4/5.
Kolejne spotkania z doradcą:
piątek 27.04.2018
8:00-10:00 – UP27 – I spotkanie
10:00-12:00 – UP24 – III spotkanie
12:00-14:00 – UP18 – III spotkanie
14:00-16:00 – UP26 – III spotkanie
16:00-18:00 – UP25 – III spotkanie
poniedziałek 30.04.2018
8:00-10:00 – UP27 – II spotkanie
10:00-12:00 – UP21 – III spotkanie
12:00-14:00 – UP22 – III spotkanie
14:00-16:00 – UP20 – III spotkanie
24.04.2018
Już jutro rozpoczynamy zajęcia z “Warsztatów efektywnego poruszania się po rynku pracy”. Warsztaty będą trwały 2 dni: pierwszy dzień – środa 25.04. od 7:30 do 16:00, drugi dzień – 30.04., też od 7:30 do 16:00 (w trakcie zajęć Uczestnicy/czki mają zapewnione przerwy kawowe oraz dwudaniowy obiad).
Osoby, które będą miały zajęcia w tym terminie: UP1, UP2, UP3, UP4, UP5, UP6, UP7, UP10.
Warsztaty, podobnie jak doradztwo zawodowe będą odbywały się na ul. Hetmańskiej 4/5.
18.04.2018
Kolejne spotkania z doradcą:
czwartek 19.04.2018
8:00-10:00 – UP9 – III spotkanie
piątek 20.04.2018
8:00-10:00 – UP22 – II spotkanie
10:00-12:00 – UP14 – III spotkanie
12:00-14:00 – UP18 – II spotkanie
środa 25.04.2018
10:00-12:00 – UP21 – II spotkanie
12:00-14:00 – UP15 – III spotkanie
14:00-16:00 – UP26 – II spotkanie
czwartek 26.04.2018
8:00-10:00 – UP12 – III spotkanie
10:00-12:00 – UP24 – II spotkanie
12:00-14:00 – UP25 – II spotkanie
14:00-16:00 – UP23 – II spotkanie
16:00-18:00 – UP20 – II spotkanie
Zajęcia odbędą się przy ul. Hetmańskiej 4/5 w Rzeszowie.
13.04.2018
Pierwsze spotkania z doradcą zawodowym dla nowych Uczestników/czek:
poniedziałek 16.04.2018
10:00-12:00 – UP18
14:00-16:00 – UP20
wtorek 17.04.2018
10:00-12:00 – UP21
14:00-16:00 – UP22
środa 18.04.2018
10:00-12:00 – UP24
12:00-14:00 – UP25
czwartek 19.04.2018
10:00-12:00 – UP26
12:00-14:00 – UP23
Zajęcia będą odbywać się w Siedzibie Stowarzyszenia “CRAS” Centrum Rozwoju Aktywności Społecznej przy ul. Hetmańskiej 4/5 w Rzeszowie.
12.04.2018
Harmonogram spotkań z doradcą zawodowym.
Dzień | 13.04.2018 | ||||||
Doradca | Agnieszka | Monika | Dominika | ||||
Godziny | 8.00-10.00 | UP 4 | UP 8 | ||||
10.00-12.00 | UP 13 | ||||||
12.00-14.00 | UP19 | ||||||
14.00-16.00 |
Zajęcia odbędą się przy ul. Hetmańskiej 4/5 w Rzeszowie.
10.04.2018
Harmonogram kolejnych spotkań z doradcą zawodowym.
Dzień | 16.04.2018 | 17.04.2018 | |||||||||||
Doradca | Agnieszka | Monika | Dominika | Agnieszka | Monika | Dominka | |||||||
Godziny | 8.00-10.00 | UP 10 | |||||||||||
10.00-12.00 | |||||||||||||
12.00-14.00 | UP 11 | ||||||||||||
14.00-16.00 |
Dzień | 11.04.2018 | 12.04.2018 | |||||||||||
Doradca | Agnieszka | Monika | Dominika | Agnieszka | Monika | Dominka | |||||||
Godziny | 8.00-10.00 | UP 1 | UP 5 | ||||||||||
10.00-12.00 | UP 2 | UP 6 | UP 3 | UP 17 | |||||||||
12.00-14.00 | UP 7 | ||||||||||||
14.00-16.00 | UP 16 |
Zajęcia odbędą się przy ul. Hetmańskiej 4/5 w Rzeszowie.
05.04.2018
Harmonogram kolejnych zajęć z doradztwa zawodowego.
Dzień | 09.04.2018 | 10.04.2018 | |||||||||||
Doradca | Agnieszka | Monika | Dominika | Agnieszka | Monika | Dominika | |||||||
godziny | 7.00-9.00 | UP9 | |||||||||||
8.00-10.00 | UP1 | UP5 | |||||||||||
9.00-11.00 | UP12 | UP10 | |||||||||||
10.00-12.00 | UP2 | UP6 | |||||||||||
11.00-13.00 | UP14 | ||||||||||||
12.00-14.00 | UP13 | UP16 | |||||||||||
13.00-15.00 | UP15 | ||||||||||||
14.00-16.00 | UP8 | UP 11 |
Dzień | 06.04.2018 | ||||||
Doradca | Agnieszka | Monika | Dominika | ||||
godziny | 8.00-10.00 | UP17 | |||||
10.00-12.00 | UP3 | UP7 | |||||
12.00-14.00 | UP4 | ||||||
14.00-16.00 | UP 19 |
Zajęcia odbędą się przy ul. Hetmańskiej 4/5 w Rzeszowie.
03.04.2018
Już jutro pierwsze zajęcia z doradztwa zawodowego dla osób zakwalifikowanych do projektu 🙂
Zajęcia będą odbywać się w Siedzibie Stowarzyszenia “CRAS” Centrum Rozwoju Aktywności Społecznej przy ul. Hetmańskiej 4/5 w Rzeszowie.
Poniżej harmonogram spotkań:
Dzień: |
04.04.2018 |
05.04.2018 |
|||||
Doradca: |
Agnieszka |
Monika |
Dominika |
Agnieszka |
Monika |
Dominika |
|
Godziny: |
7:00 – 9:00 |
UP 1 |
UP 5 |
UP 9 |
|
|
|
9:00 – 11:00 |
UP 2 |
UP 6 |
UP 10 |
UP 13 |
UP 16 |
|
|
11:00 – 13:00 |
UP 3 |
UP 7 |
UP 11 |
UP 19 |
UP 17 |
UP 14 w godz. 10.00-12.00 |
|
13:00 – 15:00 |
UP 4 |
|
UP 12 |
|
UP 8 |
UP 15 |
UP – Uczestnik/czka Projektu
Wszystkim Uczestnikom/czkom wysłaliśmy na maila informację jaki numer UP został Im przydzielony. Dzięki temu będziecie mogli/ły na bieżąco monitorować na naszej stronie kiedy macie zajęcia (tak w razie jakbyście zapomnieli/ały 🙂
29.03.2018
Radosnych i pogodnych Świąt Wielkiej Nocy od całego Zespołu Projektu!
21.03.2018
Wszystkich, którzy jeszcze się wahają zapraszamy na spotkania informacyjno-promocyjne z Zespołem Projektu, podczas których opowiemy o projekcie krok po kroku oraz odpowiemy na wszelkie przychodzące Wam do głowy pytania – oczywiście te związane z projektem 🙂
Spotkania odbędą się 27.03.2018 (wtorek):
- 9:00 – Rzeszów, siedziba Stowarzyszenia CRAS Centrum Rozwoju Aktywności Społecznej, ul. Hetmańska 4/5
- 13:00 – Przemyśl, siedziba Zakładu Doskonalenia Zawodowego, ul. Wilsona 12
Podczas spotkań będziecie mogli/mogły od razu wypełnić formularz rekrutacyjny i zgłosić się do udziału w projekcie!
ZAPRASZAMY!
20.03.2018
Osoby zakwalifikowane do Projektu – sprawdźcie skrzynkę mailową. Znajdziecie tam informacje o spotkaniu organizacyjnym, które odbędzie się 26.03.2018 w Rzeszowie. Do zobaczenia niebawem!
14.03.2018
Dzisiaj zebrała się Komisja Rekrutacyjna, która wyłoniła osoby zakwalifikowane do projektu. Wszystkim Uczestnikom/Uczestniczkom gratulujemy!
09.03.2018
Dziękujemy za przesłane do tej pory formularze. Na początku przyszłego tygodnia zbierze się Komisja Rekrutacyjna, która oceni dokumenty pod względem formalnym i merytorycznym. O wynikach oceny komisji oraz zakwalifikowaniu do projektu zostaniecie poinformowani drogą telefoniczną najpóźniej do środy 14.03. Podczas rozmowy telefonicznej ustalimy też z Wami termin spotkania organizacyjnego, podczas którego m.in. zostanie omówiony harmonogram projektu, terminy pierwszych zajęć z doradcą oraz zostaną podpisane oświadczenia Uczestników/czek Projektu. Poza tym będzie to czas na to, żeby poznać się wzajemnie oraz uzyskać odpowiedzi na być może nurtujące Was pytania 🙂
26.02.2018
Powoli kończy nam się luty, a to znaczy, że został już tylko 1 miesiąc na rekrutację, która trwa do końca marca. Wśród osób, które złożą dokumenty do Dnia Kobiet, czyli do 8 marca włącznie Komisja Rekrutacyjna wyłoni 3 grupy 8-osobwe, które zaczną pierwsze zajęcia, czyli spotkania z doradcą zawodowym jeszcze w tym samym miesiącu. Szybciej zaczną pierwsze zajęcia, czyli szybciej rozpoczną też szkolenia zawodowe oraz staże! Także nie ma na co czekać – czas zgłosić się do projektu już dziś 🙂
23.01. 2018
Cieszymy się, że nasz profil na Facebooku ma coraz więcej polubień i udostępnień 🙂 Dzięki temu możemy dotrzeć do większej ilości osób, które mogłyby być zainteresowane projektem!
Bardzo nam miło, że docierają do nas już pierwsze zapytania odnośnie projektu 🙂 Mamy nadzieję, że już niedługo otrzymamy od Was pierwszy komplet dokumentów rekrutacyjnych – pamiętajcie tylko o tym, żeby dostarczyć je osobiście lub listownie do Biura Projektu. Jeżeli mielibyście/miałybyście jakiekolwiek pytania czy wątpliwości podczas wypełniania formularza lub jeśli cokolwiek byłoby dla Was niejasne – śmiało piszcie lub dzwońcie w godzinach naszej pracy, czyli od 8:00 do 16:00.
Zapraszamy Was też do zapoznania się z naszym plakatem promocyjnym:
18.01.2018
Zapraszamy na Facebooka, gdzie dodaliśmy info o tym CO TAKIEGO oferujemy Wam w ramach naszego projektu 🙂
17.01.2018
Dziś na naszym profilu na Facebooku zamieściliśmy dokładne wyjaśnienie DLA KOGO jest projekt “MŁODOŚĆ – AKTYWNOŚĆ”: "#"MLODOSC.AKTYWNOSC/posts/1546895268692512, czym mamy nadzieję, rozwialiśmy Wasze wszelkie wątpliwości 🙂
16.01.2018
Dzisiaj uruchomiliśmy nasz profil na Facebooku: "#"MLODOSC.AKTYWNOSC/, gdzie będziemy Was na bieżąco informować co dzieje się w naszym projekcie 🙂 Powoli kończymy też tworzenie materiałów promocyjnych oraz dokumentów rekrutacyjnych, więc już niedługo zobaczycie nasz plakat i co najważniejsze – będziecie mogli/ły zgłaszać się do naszego projektu!!!